PixBlocks - narzędzie do nauki programowania blokowego oraz tekstowego Python
Instalacja i wprowadzenie do obsługi programu:
Strona główna programu
Program na PC WINDOWS do pobrania
PixBlocks - działanie i możliwości aplikacji do nauki programowania - film.
Rozwiązania przykładowych zadań:
KURS 3:
L.1 Z.1
L.1 Z.2;
L.1 Z.3
L.1 Z.8
L.2 Z.2
L.2 Z.5
L.2 Z.10
L.3 Z.2
L.3 Z.5
L.3 Z.8
L.4 Z.2
L.4 Z.4
L.4 Z.10
L.5 Z.1
L.5 Z.3
L.5 Z.5
L.6 Z.1
L.6 Z.3
L.6 Z.6
L.7 Z.2
L.7 Z.4
L.7 Z.8
L.8 Z.4
L.8 Z.7
L.8 Z.9
L.8 Z.11
L.8 Z.12
L.8 Z.13
L.9 Z.1
L.9 Z.2
L.9 Z.5
KURS 5:
L.1 Z.1;
L.1 Z.2
L.1 Z.3;
L.1 Z.6
L.1 Z.9
L.1 Z.14
L.1 Z.20
L.2 Z.1
L.2 Z.3
L.2 Z.5
L.2 Z.7
L.2 Z.9
L.2 Z.14;
L.2 Z.15
L.2 Z.20
L.3 Z.1
L.3 Z.2;
L.3 Z.3
L.3 Z.6
L.3 Z.9
L.3 Z.10
L.3 Z.12
L.3 Z.15
L.3 Z.18;
L.3 Z.20;
KURS 6:
L.2 Z.2;
L.2 Z.5;
L.2 Z.6;
L.2 Z.9;
L.3 Z.2;
L.3 Z.5;
L.3 Z.18;
L.4 Z.6;
L.5 Z.4;
L.5 Z.7;
L.6 Z.3;
L.6 Z.9;
L.7 Z.5
L.7 Z.7
KURS 7:
L.1 Z.1;
L.1 Z.2;
L.1 Z.6;
L.2 Z.1;
L.2 Z.2
L.3 Z.1;
L.3 Z.2
L.4 Z.1;
L.4 Z.2;
Pix Programming Challange - rozwiązania przykładowych zadań:
SKILLED - Zadanie 1
SKILLED - Zadanie 2
SKILLED - Zadanie 10
SKILLED - Zadanie 18
Uproszczony Python:
Program generujący planszę do szachów
Program generujący planszę do szachów w pętli /zagnieżdzenie pętli/
Program zamieniający kolory w planszy do szachów w pętli /zagnieżdzenie pętli, instrukcja warunkowa/